1979. november 23. - Hála

2015.03.29 17:34

 

Divatos manapság újszülöttet ölni,

Kukába, WC-be, nylonzsákba tenni,

Polcon is gyűjtik, kinn a kamrában,

Földet tömködnek orrába-szájába.

 

Köszönöm, hogy hasad domborodván,

Nem lett végem egy kötőtű ormán.

Köszönöm, hogy hasadat rugdosva,

Gyilkos gondolat nem hullt

                                        átkos magzatodra.

Köszönöm jövetem e világra,

Köszönöm, hogy nem tettél hurkot

                                                    nyakamba.

Köszönöm, hogy életet adtál s

                                                  élni hagytál,

Köszönöm, hogy hozzám Szülőket

                                                  választottál.

 

Köszönök Neked két drága Öreget,

Kiktől kaptam sok, nagyon sok

                                                    szeretetet.

Köszönök egy boldog gyermekséget,

Melyben volt részem, sajnos nem eleget.

Korán lettem felnőtt, kár volt sietnem,

Menet közben a két kis Öreg

                                             elhagyott engem.

 

Kétszer feküdtem már a szülőágyon,

Az eredmény a fiam és a lányom.

Fizettem értük vérrel, szenvedéssel,

Két drága kis Öreg hiányérzetével.

Komiszul hiányzik, hiányzik az Apu

S hiányzol Te is, érted? Anyu!!

 

Annak írtam verset, ki a világra hozott,

S közben hull a könnyem s értetek sírok!