1979. december 23. - Félek

2015.03.29 17:36

Félek, hogy egyszer szívem utolsót dobban,

S te nem tudhatod meg, mi volt az agyamban.

Nem tudhatod, - ha eddig nem érezted -

Számomra csak Te vagy... és a gyerekek.

 

Vigyáztam kettőnk csónakjára nagyon,

Hogy Te kiszállj, vagy más beszálljon -

soha sem hagyom!

 

Viharban olajat öntenek a háborgó tengerbe

A vad hullámokat, hogy lecsendesítse.

Öntöttem én is, mikor amit kellett,

Amire az egyéniségemből, önfegyelmemből

                                                                         tellett.

 

Tovaszálltak az évek és megtanultam:

A család akkor család, ha együtt van.

S ami rajtam múlt, mindig megtettem,

A csónakban ülőket együvé tereltem.

 

Az én gyerekeim ne tudják meg soha,

Milyen az a szülő, aki csak mostoha!

Tudom, van más csónak, fényesebb, ékesebb,

A tulajdonosa is kecsesebb, pénzesebb.

A boldogság nem eladó! Ki hallott már ilyent?

Csak a váratlanul lesújtó halálnak mondok igent!